PLA_77197057.jpg

Tiedote Saharannan venepaikkojen kunnostuksesta

7.9.2021 8:00

Saharannan venepaikkojen rantapengertä tasataan tarpeellisilta osin koneellisesti. Työ on suunniteltu aloitettavaksi ensiviikon alussa (vk37), vapaita paikkoja voidaan siistiä aiemminkin. Samalla uusitaan paalutukset ja numerojako. Paikkanumerot tulevat muuttumaan, uudet numerot ilmoitetaan paikkojen haltijoille.

Rannalle on jokin aika sitten asennettu tilapäiset puukepit, jonka mukaisesti uusi numerointi tehdään, ellei tasaustyössä tule esille muutostarvetta.

Venepaikkojen tasauksen yhteydessä paikalla olevia veneitä saatetaan siirtää turvallisen kaivun edellyttämällä tavalla, vene palautetaan samalle paikalleen. Mikäli vene on lukittu tai ellei siirto muutoin ole mahdollista jätetään paikka sikseen.

Mikäli venepaikoilla on selvästi hylättyjä veneitä tai veneitä, joilla ei ole sopimusta, veneet korjataan talteen kunnan varastoon.

Tarvittaessa pyydämme ottamaan yhteyttä, mikäli työn suhteen on huomautettavaa tai huomioon otettavaa.

Lisätietoja:

Kunnostukseen liittyvät asiat: